ماشین آلات شیشه دوجداره

 

دستگاه دوجداره

دستگاه دوجداره شامل خط کامل تولید شیشه دوجداره از مرحله برش شیشه در ابعاد مورد نظر تا مرحله تزریق گاز آرگون و بسته بندی شیشه می باشد. این ماشین آلات در خط پیشنهادی این شرکت به‌صورت هماهنگ و خودکار عمل کرده و با کمترین تعداد نیروی انسانی قابل استفاده خواهد بود.

ماشین آلات شیشه دوجداره

ماشین آلات شیشه دوجداره شامل دستگاه برش شیشه، دستگاه تیزی گیری یا دیاموند، دستگاه خم خودکار اسپیسر آلومینیوم، دستگاه اتوماتیک خشک کن، دستگاه کوت بوتیل اتوماتیک، دستگاه کانوایر فریم اتوماتیک، دستگاه چرخش شیشه، دستگاه تزریق گاز آرگون

خط تولید شیشه دوجداره

با توجه به اینکه امکان تولید شیشه دوجداره به‌صورت خط تولید با کمک ماشین آلاتی که هر یک از مراحل فوق را انجام دهند فراهم می باشد، با کمک مشاوران این شرکت و نیاز شما بهترین خط تولید به شما پیشنهاد می گردد.

دستگاه تولید شیشه دوجداره
دستگاه تولید شیشه دوجداره
دستگاه شیشه دوجداره
دستگاه شیشه دوجداره
دستگاه پنجره دوجداره
دستگاه پنجره دوجداره

خط تولید شیشه های دوجداره

دستگاه شیشه دوجداره دست دوم

خط تولید شیشه دوجداره دست دوم قابل نقل و انتقال می باشد. نیاز بازار در مناطق مختلف مرتبا درر حال تغییر می باشد، این شرکت این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در صورت نیاز و انجام تغییرات در خط تولید شما، دستگاه هایی که برای شما قابل استفاده نمی باشند را به سایر تولید کنندگان ارائه نماید همچنین این امکان را برای تولید کنندگان فراهم آورد تا بتوانند با قیمت مناسب دستگاه شیشه دوجداره دست دوم مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

اسپیسر شیشه دوجداره

یکی از بخش های یک شیشه دوجداره، همان اسپیسر شیشه دوجداره است که معمولا از جنس آلومینیوم می باشد، در فرایند تولید شیشه دوجداره یکی از مراحل خم و اسمبل کردن فریم های اسپیسر شیشه دوجداره می باشد. این اسپیسر ها فاصله بین دو لایه شیشه ای را ایجاد می کنند.

دستگاه چسب زن شیشه دوجداره

یکی از مراحل تولید شیشه دوجداره چسب زدن شیشه می باشد، این مرحله می تواند به‌صورت دستی یا به‌صورت ماشینی انجام شود، در حالتی که شیشه دوجداره در یک خط تولید می گردد این مرحله توسط دستگاه انجام می شود همچنین دستگاه چسب زن شیشه دوجداره در کارگاه هایی که دارای خط تولید نمی باشند جهت افزایش سرعت تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه شیشه شور دوجداره

دستگاه های شیشه شور دوجداره یا دستگاه شستشوی شیشه دوجداره بخشی از خط تولید شیشه دوجداره می باشند که وظیفه شستشوی شیشه قبل از فرایند دوجداره و چسب زنی به عهده دارند با توجه به اینکه پس از چسب زدن امکان تمیز کردن سطح داخلی شیشه وجود ندارد می بایست قبل از فرایند دوجداره و چسب زنی، هر دو لایه شیشه کاملا تمیز شوند.

قیمت دستگاه شیشه دوجداره

قیمت دستگاه تولید شیشه دوجداره با توجه به شرایط شما متغیر می باشد، جهت محاسبه قیمت دستگاه و همچنین مشاوره در خصوص جایگذینی و راه اندازی خط جدید و یا بازسازی خطوط فرسوده و همچنین ارتقاء ظرفیت و توسعه خط تولید شیشه دوجداره خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه شستشو شیشه دوجداره به‌صورت مجزا قابل محاسبه می باشد، جهت دریافت قیمت دستگاه شستشوی شیشه دوجداره با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.