رنگ شیشه سکوریت

رنگ شیشه سکوریت

رنگ شیشه سکوریت ما این امکان را برای شما فراهم می آورد که شیشه سکوریت را رنگ آمیزی و جهت استفاده های مختلف مانند استفاده دز ساختمان معماری، دکور داخلی و یا لوازم خانگی با حداکثر تنوع رنگ آماده نمایید.، پوشش عالی و عدم آسیب به محیط زیست از ویژگی های رنگ های ما می باشد.

جهت سفارش رنگ یا دریافت نمونه رنگ شیشه سکوریت با شماره 09365307800 تماس بگیرید.

تهران تجهیزات ارائه دهنده ماشین آلات و رنگ و ابزار صنعت شیشه می باشد.

رنگ شیشه سکوریت
رنگ شیشه سکوریت

کاربرد های رنگ شیشه سکوریت

دکوراسیون داخلی
رنگ شیشه سکوریت برای طراحی داخلی در 16 رنگ پایه موجود است که می تواند مخلوط شود تا رنگ خاص به دست آید. در صورت درخواست، امکان ارائه رنگ در طیف گسترده ای از رنگ های مات و متالیک وجود دارد.

معماری
رنگ های برای قابل استفاده در شیشه های مخصوص ساختمان و معماری در 11 رنگ پایه موجود است که می تواند مخلوط شود تا هر طیف رنگی به دست آید. ویژگی های آن را ایده آل برای ایجاد رنگ، چاپ بافت و الگوهای و یا نوشتن متن. یکی از ویژگی های اساسی این است که مقاومت بسیار خوبی دارد و از سخت ترین استانداردها در این بخش برخوردار است.
به منظور پاسخگویی به نیازهای پروژه های طراحی معماری جذابتر رنگ های این بخش از تنوع بالایی برخوردار است و همچنین راهنمای ترکیب رنگ ها جهت به دست آوردن هر رنگ ارائه می گردد تا با استانداردهای فنی در این بخش مطابقت داشته باشد.

لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی
استفاده از شیشه ای در لوازم خانگی امروز بیشتر و بیشتر می شود. رنگ مناسب برای این نوع کاربرد مورد نیاز است، که در طول زمان دچار مشکل نشود و برای محیط زیست مضر نباشد. و مخصوصا برای وسایل آشپزخانه، رنگ ها نباید هیچ گونه خطری برای سلامتی ایجاد کنند. رنگ شیشه سکوریت برای لوازم خانگی شامل 2 رنگ اصلی، سیاه و سفید و سایر رنگ های فرعی می باشد که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، اما هر رنگ دلخواه می تواند بسته به نیاز بصورت مات یا متالیک تولید شود.